Примириение с края – таро подредба

Често в живота ни се налага да кажем последно „сбогом“ на определени периоди и връзки. Ние често отлагаме този момент на последното сбогом поради различни причини – не жеалем да рискуваме в начинанията си и решаваме да заложим на начина, който в миналото винаги е работил за нас или пък не искаме да предадем доверието на хората, на които държим и продължаваме да правим старите неща, защото знаем, че именно те ще ги удовлетворят. Каквато и да е причината, подобно поведение не е особено „здравословно“ за нашата душа и рано или късно, боклука, който сме оставили в живота си и всички онези неща, които продължаваме да правим, въпреки, че сме ги надрастнали, започват да понамирисват и да объркват плановете ни.
Предлагам на вниманието ви една подредба, базирана на движението на Луната, с която да научите от какво трябва да се освободите. Както всичко в живота, Луната чрез фазите си също символизира този безкраен кръговрат на нещата в живота, където едни умират, за да се родят други.

Подредбата:

1    2    3
4    5    6
7    8    9
10 11 12



Първи ред: Отделяне

1. От какво има нужда да се освободя? Какво „отрязвам“ от живота си?
2. Какъв житейски сюжет вече не ми приляга? Каква роля вече е твърде малка за мен?
3. Как да събера смелостта да „пусна“ тези неща?
Втори ред: Прагът, който трябва да прекрача
4. Какво не знам? Какво не е сигурно?
5. От какво се страхувам? Какви емоции доминират в мен към момента?
6. Какво чувствам/ знам интуитивно? Какво ми нашепват сънищата ми?
Трети ред: Реинтегриране

7. Какво ще поддържа душата ми?
8. Какви надежди имам за бъдещето?
9. Какво следва за мен? Какъв път се отваря пред мен?
Четвърти ред (опционален) резултати:

10. Какво вече знам, което не знаех преди отделянето и прагът, който прекрачих?
11. Как да изразя тайнството, което изпитах по време на това пътуване?
12. С какво животът ми е станал по-истински, благодарение на това?
Източник: Gaian Soul

Публикувано от

Iuno

utque erat et tellus illic et pontus et aer, sic erat instabilis tellus, innabilis unda, lucis egens aer; nulli sua forma manebat, obstabatque aliis aliud, quia corpore in uno frigida pugnabant calidis, umentia siccis, mollia cum duris, sine pondere, habentia pondus.

Вашият коментар

