Допитване до Висшият Аз за конкретен проблем

Вчера създадох тази подредба. Тя е само с три карти, така че е добра за бърза справка, но без това да пречи на акуратността и изчерпателността, която може да предложи. Подходяща е, когато се сблъсквате с дадено предизвикателство, което много ви затруднява. Особено подходяща е тогава, когато препятствието циклично се появява в живота ви – т.е сигурен признак, че нещо не е наред.

1            2
3


1. Гора –  Какъв е вредният ми навик, грешната ми представа, която ме спира в развитието на ситуацията?
2. Къща – Това е идеалният вариант, целта в най-чист вид, която Висшият ви Аз иска да достигнете чрез предизвикателството.
3. Път – Как да достигна и след като достигна, как да интегрирам новата енергия в живота си Това е картата, която по перфектен начин показва кои действия ви водят към целта от (2) 


Публикувано от

Iuno

utque erat et tellus illic et pontus et aer, sic erat instabilis tellus, innabilis unda, lucis egens aer; nulli sua forma manebat, obstabatque aliis aliud, quia corpore in uno frigida pugnabant calidis, umentia siccis, mollia cum duris, sine pondere, habentia pondus.

7 коментара към “Допитване до Висшият Аз за конкретен проблем”

  1. Чудесна идея за подреждане – кратко, точно и ясно. Реших да го изпробвам за проблем, който създава невероятна каша в главата ми. Питах какво стои на пътя ми към намиране на подходяща работа. Паднаха се: 1. 6 жезли; 2. Влюбените; 3. 6 чаши. Гледах с колодата на Уейт, само прави карти.

    Първо ми направи впечатление концентрацията на шестици 🙂 Според мен това един вид подчертава важността на Влюбените тук, наложително е аз сама да избера посоката оттук нататък, а явно това никога не ми е било силна страна, поне не и в професионалната ориентация. Гората я тълкувам като проблем, в основата на който стои желанието ми за престиж или може би това, че търся одобрението на околните в решението си, вместо да реша просто какво аз самата искам, към какво ме тегли – Влюбените. Естествено, третата карта, пътят ми е най-мъглява тук. Единственото ми предположение е, че трябва да се върна назад в миналото и да си спомня каква ми е била мечтата като малко дете още 🙂

    Like

  2. Съгласна съм, тези карти подчертават важността на това да направиш свой собствен информиран избор – понеже Влюбените, тъй като са астрологическото съответствие на Близнаци, гледат да са информирани при изборите си. Забележи контрастът между 6 жезли и Влюбени – 6 жезли са победоносна карта, но някак си гледат според мен много едностранчиво на нещата. Може би покрай някакви твои очаквания за това какво точно искаш да намериш като работа пренебрегваш възможности, които смяташ, че няма да ти харесат или просто не са за теб. Трябва да си по-отворена може би към експериментиране. А за 6 чаши съм съгласна, че това е спомен, който може да ти помогне в избора тук – може да е мечта, може да е някой талант, който си използвала в миналото, а сега си позабравила, но във всички случаи, трябва да се разровиш из спомените си, за да намериш отговора на въпроса си. 🙂

    Like

  3. Страхотна подредба! Изтеглих интересни карти 🙂 1 – Смърт, 2 – 3 Жезли и 3 – Колелото. Определено ме озадачиха. Не знам как Смърт би могла да изразява вреден навик, грешна представа. Това е доста пречистваща карта. Ако трябва да бъда честна, единственото, което интуицията ми подсказва, е навикът ми да съм крайна в изборите си. При мен е или-или – няма среден вариант. По втората позиция е видно, че трябва да открия нови хоризонти пред себе си. Винаги съм била леко скована и пасивна(по-скоро съм била водена, отколкото водеща), а явно от мен се иска да обърна ролите и да поема инициатива. И Колелото съвсем ме заби… Явно, част от нещата са надличностни, обстоятелствата не винаги зависят от мен. Предполагам, че ще ми бъде даден някакъв шанс, ще бъда поставена в определена ситуация, която да ме тласне към възприемане на отредената роля.

    Like

  4. Радвам се, че е харесала, и че е помогнала. А дали не е възможно Смъртта да покаже, че твърде много прескачаш от едно на друго нещо – т.е твърде много „смърт“ в живота, един вид не даваш възможност на нещо да живее, а решаваш да го трансформираш, реформираш и така докато не постигнеш състояние, в което това нещо ти харесва, но самият факт, че не даваш шанс малко да „пожвее“ е това, което предизвиква недоволството ти. Определено смъртта е пречистване, но когато започнеш да „лъскаш“ нещо до първоначалната му есенция, в крайна сметка то разваля качеството си, защото „отмиваш“ съществени елементи от него – в човешкото тяло живеят всякакви бактерии, бацили, глисти, по кожата ни лазят микроскопични червеи – ако всичко това в един момент изчезне, ние също няма да продължим много дълго. 3 жезли като идеална цел е всъщност една по-уравновесена Смърт, ако мога така да го нарека – тройката е края на първата фаза, която се развива в малките аркани. Тройка жезли е като възможността да гледаш на живота малко като екскурзия – посещаваш, УСЕЩАШ, ИЗПИТВАШ, и чак след това си заминаваш, а не просто да преминаваш. Смърт може да означава влагане на твърде много интензивност в нещо, но моя опит показва, че (пък сигурно и някой друг умен човек го е казал; д ;д) когато се опитваме да материализираме нещо, интензивното желание спира процеса. В един момент, в който се откажеш от това желание, то те удря с целия натрупан интензитет по главата готово, материализрано, но може да го намериш за твърде прекомерно, когато се срещнеш лице в лице с него. Дори и да си по-скоро пасивна, това не пречи да търсиш контрол в живота си и да желаеш всичко да е подредено така, както искаш – смъртта междудругото дава такива желания – за управление на самия цикъл на трансформация. Колелото е един от ужасите на Смъртта, защото то изглежда … хаотично, събитията, които поражда не следват някаква логика – т.е те следват логика, но това е логиката на законите, които все още не сме открили и поради това, считаме по-скоро за „съвпадения“ и „случайности“. Отпусни малко юздите 😉 Дай шанс на късмета си, според мен той ще ти донесе нещо хубаво. 🙂

    Like

  5. О,да…Това с контрола ми е голям проблем. Както и това, което си вметнала, че не се давам шанс на много неща „да живеят“. Аз споменах, че съм крайна – при мен няма сиво – или е черно, или е бяло. Но особено много ме замисли с последните си няколко изречения. Наистина трябва да се поочупя, да пусна(всичко, в което съм се вкопчила), за да получа. Само дето не знам как 😀

    Like

  6. За мен „как“ е най-трудния въпрос в живота, хахаха 😀 😀 Успех с намирането на начина, защото и тук отговорите на Таро ще бъдат мъгливи – вече при „как“ нещата опират до проба-грешка. 🙂

    Like

  7. И аз я пробвах и излезе точна. Какво ми пречи да започна стабилна работа?
    1-4ч
    2-Влюбените
    3-7п
    4ч е ясна- потънала съм в отчаяние и само мрънкам, макар че през последния месец не съм спирала да търся работа, намирам, но не ме удовлетворява
    Влюбените трябва да направя правилния избор, да избера моя път
    7п да изчакам плодовете на усилията ми, да бъда търпелива и ще намеря подходящата работа, а и 7п си е точно работна карта 🙂

    Like

Вашият коментар

