Подредба „Промяна в живота“

promqna v jivota

Тази подредба е подходяща в ситуации, в които изпитвате недоволство към монотоността на живота или повтарящите се неблагоприятни обстоятелства и вече сте разбрали, че отговорът се крие у вас и сте готови да положите определено усилие, но не знаете накъде да насочите енергията си.

  1. Настояща ситуация;
  2. Основа I – Причината, поради която искате промяната в живота си;
  3. Какво физическо действие трябва да предприемете, за да я постигнете?
  4. Кои ваши гледни точки трябва да промените?
  5. Основа II – това, което не може да бъде променено, а трябва да бъде прието;
  6. Как ще се развие животът ви след промяната?
Публикувано от

Iuno

utque erat et tellus illic et pontus et aer, sic erat instabilis tellus, innabilis unda, lucis egens aer; nulli sua forma manebat, obstabatque aliis aliud, quia corpore in uno frigida pugnabant calidis, umentia siccis, mollia cum duris, sine pondere, habentia pondus.

3 коментара към “Подредба „Промяна в живота“”

  1. Ох, много е неприятно това гледане 🙂 Но иначе е доста вярно. Споделям какво излезе за мен, малко е песимистичен моя прочит, така че ще се радвам на всякакви допълнителни коментари.

    1) 4 чаши (об.) – тук ме изненада много тази карта, защото си мислех, че вече съм я преодоляла. За мен обърнатата 4 чаши е бягство от скуката, търсене на външни стимули за разсейване, защото не искаш да приемеш някакво разочарование.
    2) 3 жезли (об.) – обичайният ми оптимизъм го няма никакъв, изобщо нищо хубаво не очаквам от никъде. Но е възможно и да се опитвам да предвидя крайния резултат още преди да съм се захванала с нещо.
    3) 8 пентакли (об.) – ей това е най-сдухващата ме карта от цялото гледане. Да се съглася на каквато и да е работа или да се примиря, че няма да открия начин да работя нещо, което ми доставя удоволствие? Или понеже е обърната, да не си търся работа от 8 до 5?
    4) Умереността (обърната 7 мечове излезе с нея) – тази двойка ми е излизала и преди, нещо като да спра да живея основно в главата си и да се опитам да общувам повече, да търся допирни точки с хората около себе си, да търся работа в екип. Сега като се замисля… заедно с обърнатата 8 пентакли може да е някакъв вид нездравословен перфекционизъм… Не знам, трудно ми е тези да ги разтълкувам.
    5) 10 жезли – може би, че трудностите по пътя няма как да бъдат избегнати? Трябва да поемам повече отговорност? Или че сама трябва да се оправям, няма кой да ми помогне.
    6) 6 мечове – Това би било положително развитие, защото напоследък все ми излизат обърнати 5 мечове и май съм забила в някаква пораженческа нагласа, от която трябва да се измъкна. А 6 мечове обещава нови хоризонти. Ако не по-светли, то поне различни…

    Интересно ми е твоето мнение по тези карти, ако имаш време 🙂

    Liked by 1 person

    1. Здрасти, Вера 🙂
      1. За мен обърнатите 4 чаши в контекста на гледането ти може и да означават емоционална умора – принципно при четири чаши има апатия, която именно е заместител на вече поизхабените ни нерви и е като защитен механизъм, за да не се претоварим твърде. Когато е обърната, ти не преминаваш през нея, а обявяваш бунт и така тя продължава още по-дълго
      2. Струва ми се, че въпросът при теб не е толкова до липсата на възможности, колкото до фактът, че някак сама си затворила несъзнателно полезрението си за възможностите, които има около теб. Сега, със Сатурновия транзит в Слънчевият ти знак трябва да култивираш повече критичност по отношение на информацията, която получаваш и каузите, за които отдаваш енергията си, но сега се намираш в положение, в което наистина виждаш първо недостатъците и евентуално, след това, ако видиш друго, но и да видиш, не е достатъчно да те мотивира да действаш напред.
      3. Спри да „внимаваш“ в картинката толкова много, осем пентакли не е само за работа, но и за моменти, в които подхождаме внимателно, оглеждаме детайлите и това твърде голямо вглеждане може и да е причина да отхвърляш алтернативи, които в дългосрочен план да са полезни.
      4. Което си написала за тази позиция се покрива и с моето мнение. Умереност ми се е появявала и тогава, когато в очите на хората (или своите собствени) искаме да изглеждаме непоклатими, уравновесени, влезли в „правия път“ и понякога това идва с недостатъкът, че с тези стремежи губим чувството си за собствен баланс (т.е не е градивно да живееш в „сиво“, ако не ти харесва, живей ако трябва в черно (крайност), стига това да ти харесва)
      5. Идва времето за поемане на бреме, отговорности, разполагаш с по-малко енергия от обикновено и при такова положение на нещата, докато този период премине, трябва да подредиш приоритетите си за какво ще я използваш.
      6. Да, ментално ще се отстраниш от тази негативна нагласа и ще продължиш пътя си напред, а това определено ще успокои ума ти и ще даде възможност да погледнеш нещата от няколко възможни ъгъла.

      Like

      1. Много си права за всичко. И за емоционалната умора, която на моменти граничи с депресия, от която се опитвам да се издърам сама за косите 🙂 И за ненужното вглеждане в детайлите, и за желанието да изглеждам перфектна в очите на другите, защото близките основно ме критикуват, и в това, че накрая изгубваш себе си. Права си и за критичността към информацията и проверката в какво да влагам енергията си поне откъм астрология, защото Сатурн скоро прави съвпад със Слънцето ми точно в 3-ти дом и това четох наскоро за този транзит. Благодаря ти за коментара!

        Liked by 1 person

Вашият коментар

