Rumi Oracle: „Има един глас, който не използва думи. Слушай!“ /Руми/

Автор:  Emma

 

Представяне:

14524416_1790096984564300_6437597972457775433_o

Оракулските карти Руми са едни от най-желаните и чакани карти от мен. Бях впечатлена от тях още с появата им като предстоящ продукт, който се очаква да бъде изпечатан. Очаквах ги няколко месеца и ги поръчах в първи ден, в който бяха пуснати на пазара.

Привлече ме богатството от цветове и красивата кутия в пурпурен цвят с етно елементи. Цветовете сякаш ми говореха, събуждаха интуицията ми и разказваха истории.

Колодата е от 44 карти в голям размер(за мен). Което ми допадна страхотно, обожавам големи карти. Картите са гланцирани и със заоблени краища, което също много харесвам. Всяка карта има интересно име, което събужда асоциации.

Кутията е от твърд картон, също гланцирана. Бях приятно изненадана, че вътрешността й е цветна, което създава настроение.

В комплекта има и книжка на английски език. В която има описание на всяка една карта, насока как да се използва и в какъв ритуал може да участва. Има примерна подредба.

Всяко описание на карта започва с цитат от Руми. Което поетичната ми душа одобрява и ми допадна. Много често при гадаене с тях намирам отговорите в самото име на картата. Или в поемата в описанието в книжката.

Описанията са малко развлечени(за мен), авторката се е опитала да постигне леко поетичен изказ, да наподоби поемите на Руми. Което не ми допадна особено. Аз се губя между редовете и поетичните напъни, обърквам се повече, ако искам да разбера значението на картата.

След време установих, че най-лесно ми е да работя с картите, когато се съсредоточа върху самата картинка и търся символи или се събужда асоциативната ми мисъл. Тогава получавам най-точни отговори. Обичам да чета и поемите, което ми дава допълнителна информация.

В ревюто на колодата бях привлечена много силно от картата „Ръката на Фатима“. Тази карта ме накара да пожелая колодата на всяка цена. Усетих голяма закрила от нея. И беше интересно, че при първата подредба с колодата, точно тази карта изтеглих в подредбата ми. Стори ми се като знак.

В заключение за Руми оракул – подходяща е за поетични души и хора, които обичат цветовете, богатите цветове. Които ще се вдъхновяват и ще позволят на фантазията и усета да ги води. Аз лично не усещам този оракул силно конкретен, с обособени граници в гадаенето. В това му е силата по моему.

Интервю:

14567430_1790097021230963_432720215104552886_o

1.Представи се, разкажи за себе си?

Blood angel (изкушавам се да оставя имената на картите в оригинал): „Кървавият ангел“ напълно съответства на тази колода. Цветовете говорят за живот, създаване на живот, много енергия. На изображението на картата има голямо слънце, което в допълнение със заигравката с кървавото име, говори за колода, която цели да вдъхне живот и сила, пробуждане. Харесва ми в описанието, че се споменава необходимостта от повече залези, за да имаме повече изгреви.

2. Какъв е езикът, на който говориш?

 Sacred Phoenix heart: Езикът на трансформацията. Винаги съм харесвала идеята за прераждането, за възкръсването. Все пак съм много плутоново чедо и всичко изпепеляващо до дъно и възраждането по Плутон ми е на сърцето. Фениксът е един от символите на Плутон.

По-скоро близост в общуването ще има с хората, които са преживели катарзисни любовни отношения. И имат необходимост да приемат, че някои врати са затворени, някои отношения са мъртви. Това осъзнаване ще донесе откъсване от миналото Аз. Тези карти често говорят за ново начало, за загърбване на миналото, за повече осъзнатост и безстрашие, когато всичко изглежда безнадеждно.

 3. Коя е силната ти страна?

Beyond death, life: Да си дойдем на думата. Отново се преплита идеята за смъртта и прераждането, започването на нов етап от живота. Като силна страна мога да отбележа, че колодата надъхва човек да се хване в ръце. Особено в труден момент. И да осъзнае, че всичко е цикъл. Няма как да има нов живот, ако няма смърт. Учи към приемане на смъртта или затваряне на етап от живота с повече лекота. В крайна сметка там някъде – между смърт и раждане, душата израства. Опитът в този земен живот е път към постигане на цялост на душата, завършеност, просветление.

 4. Коя е слабата ти страна?

 Blessing of Zahra: В колодата има две „блесинг“ карти, които лично на мен се сториха като пълнеж. Намирам ги за малко по-слабички като значение, макар да благославят. Но има интересни моменти, ако се търси връзки с благославящия субект от картата. За слабост намирам и предимно женските образи, които има на картите. Няма разнообразие. За сметка на цветовете.

 5. За какъв тип въпроси си най-подходяща?

From nothing to everything: Получи се интересно на този въпрос. Картите са подходящи за всякакви въпроси, дори онези, които считаме за незначителни. Когато нямаме нужната информация, а искаме да знаем повече за ситуацията, в която се намираме. За смъкване на воала от нещо забулено и откриване на цялостта.

 6. Как ще ми помогне работата с теб?

 The courage of your love: Тази карта винаги ми е била интересна. Колодата може да ми помогне в добиването на опит. Да съумявам да виждам отраженията на себе и другите в неясната мъгла. Да се фокусирам върху желание, което има пред мен и бих могла да следвам. Една от малкото карти, на които са изобразени две човешки фигури. Което ясно оприличавам на нуждата да работя в екип с хората, на които гадая, да се свървзвам повече с другите.

*Интересно е, че изтеглих карти, които навяват плутонови усещания. Колодата не е толкова мрачна. Допускам да съм повлияла на интервюто, защото аз съм доста плутонова.

Ако това интервю ви е харесало, може да следите фейсбук страницата на Emma: Emma и картите .

%d1%80%d1%83%d0%bc%d0%b8-%d1%80%d1%83%d0%bc%d0%b8

Публикувано от

Iuno

utque erat et tellus illic et pontus et aer, sic erat instabilis tellus, innabilis unda, lucis egens aer; nulli sua forma manebat, obstabatque aliis aliud, quia corpore in uno frigida pugnabant calidis, umentia siccis, mollia cum duris, sine pondere, habentia pondus.

Вашият коментар

