Gaia Oracle – “Dedicated to Gaia – goddess of the Earth.”

Автор: Emma

Представяне:

14633699_1795999887307343_539618520048118370_o

Гая оракул е първата оракул колода, с която се сдобих. Попаднах случайно на сайта на издателите, имат доста добри оракули. Бях малко скептична относно поръчката, виждаше ми се почти невероятно да пристигне от Австралия и всичко да е Ок. Е, нямах никакви поводи за притеснения.

Обичам природата, Земята, билките, камъните. Там намирам повече святост, oтколкото в някоя определена религия и храм. Сред природата виждам знаци и ми харесва да следя циклите, промените, взаимодействието на всичко. Земята е жива, растенията имат свой дух, водата носи живот. Нямаше как да пропусна този оракул, бях впечатлена от ревюто му.

Колодата се състои от 45 карти – шарени, красиви рисунки, цветовете са много земни, няма нищо крещящо. Личи си, че автор на изображенията се е вдъхновявал от заобикалящия го свят и невероятната палитра на природата.

Картите са с голям размер – ура! Обичам големи карти. Материалът е качествен – твърд картон. Всички карти са гланцирани.

Пристигнаха в голяма кутия – твърда, стабилна. Към комплекта има книга с описание на картите. В началото на книжката има няколко примерни подредби, някои от тях съм пробвала и ми допадат. (Чакра подредбата) Описанията на картите са стегнати и ясни, което намирам за много подходящо, никак не си падам по празните приказки.

Всяка карта има интересно име. А под името с по-ситен шрифт има допълнително описание от две-три думи. Което е много насочващо и полезно.

На изображенията често има различни символи – срещат се египетски йероглифи, други религиозни знаци. Но това също е интересно и води до различни асоциации.

На много карти има изобразени жени, голи женски тела. Но картините не са просташки и долнопробни. Еротиката е фина и ненатрапчива. Намирам в голотата желание за по-осезаема връзка с природата – да пипнеш, усетиш повея на вятъра, капките дъжд, слънчевите лъчи по кожата. По тази причина не изпитвам дразнение и откривам смисъл в идеята на автора.

Една от любимите ми карти и причината да се прехласна по колодата е Zen garden(Inner sanctuary). На усет усетих като много „моя“ карта и на по-късен етап видях, че резонира добре с моментното ми състояние.

Силно препоръчвам на хората с въображение и усет към символите и тяхното значение.

Картите по-често насочват към психологическите проблеми и как да се справим с тях. Карти за душата, откриване на себе си, връщане към семплостта и връзката със Земята.

Няма нещо, което да не ми харесва в тях. Аз нямам забележки, но тази колода влезе в сърцето ми и нямам имунитет срещу нея. Пристрастна съм и това ми харесва!

Интервюто:

14753778_1795999890640676_7396282802621033309_o

  1. Представи се, разкажи за себе си: Moonlight(Travel, Romance, Potential)

Чисто асоциативно първата ми мисъл беше, че колодата е като пътеводна светлина в тъмна нощ. Предвещава пътуване, по-скоро емоционално(многото вода на картата). Пътуване през емоциите, спускане и осветляване на скритите душевни кътчета. Да, колодата предполага към такива усамотения и замечтаност. Картите нашепват за себе си, че са вдъхновяващи, събуждат творческата мисъл и чувствеността.

  1. Какъв е езикът, на който говориш: Loss(Grief, Sadness, Resurrection)

Някои от картите са доста мъченически, усеща се една тъга, меланхолия. Често посочват като проблем страданието ни по нещо, което сме загубили – вяра, любим, перспектива. Това е език на обмена на енергия – начало и край. Всичко тече, променя се, но не се губи. В моите лични подредби по-рядко изникват „меланхоличните“ нептунови карти, но аз не се славя с дълбока емоционалност. На моменти клони към стойностите на цепеница. Все пак усещам, че картите искат да събудят чувственост и емоционалността е част от общуването с тях.

  1. Коя е силната ти страна: Amethyst(Transformation, Certainty, Confidence)

Колодата е силна в убеждаването, когато индивид се нуждае от промяна. Картите умеят да вдъхнат увереност, че новостите не са толкова фатални. Вменяват доста успешно, че всички желания могат да бъдат реализирани. Силата е в подтикването към повече самоувереност. И доверие към шестото чувство, знаците на Съдба, Земя, Природа. Аметистът е един от любимите ми камъни и му се приписват успокояващи и предпазващи качества. Камък, който помага при духовното израстване.

  1. Коя е слабата ти страна: Enchanted forest(Mystery, Magic, Excitement)

Трудно ми е да намеря недостатък, но в името на обективността бих отбелязала, че е възможно по-замечтаните типове доста да се отнесат в друго измерение с помощ на картите. Да се объркат или прехласнат в някакви нестандартни духовни занимания в търсене на себе си. Колодата в крайна сметка е посветена на богинята на Земята и е нужно малко заземяване и намиране на ползи от духовно израстване. Аз лично нямам проблем от този тип, не се губя в различни духовни практики. Като възможен проблем ми се вижда вероятност от загубване в мистичното, по-труден път към реалността.

  1. За какъв тип въпроси си подходяща: Perception(Beyond the veil of illusion)

Една от любимите ми карти. Твърде директна. На картата има  жена, на чието чело ясно са изобразени светлинни лъчове, които излизат от шеста чакра. Такива лъчи има и на мястото на пета чакра – гърлената.

Колодата е подходяща за въпроси, които изискват да се срещнем с реалността, да прекрачим границите на илюзиите. Необходимо е повече смелост, обективност, да мине човек на друго ниво.

Подходяща е и за въпроси, които подтикват към яснота. Но и стимулиране на вярата в усещанията, шестото чувство.

  1. Как ще ми помогне работата с теб: Ganesha(Clearing away obstacles, Protection, Guidance)

Звучи малко захаросано, но намирам резон в тази карта. Ганеша – веселото божество, което символизира мъдростта, премахването на пречките. В този смисъл ще се радвам използването на колодата да ми донесе яснота кое е пречка в развитието ми. И повече мъдрост да слушам другите. Хубава карта с позитивно влияние и значение.

Гая оракул е подходяща колода за хората, които търсят светлината в себе си и в света около себе си. За хората, които могат да се свържат със своя корен и природата, Земята. За мен колодата напомня, че духовността не се постига с префърцунени ритуали, понякога е нужно да се завърнем към по-простичките неща, за да открием себе си. Докосва душата тази колода.

Ако това интервю ви е харесало, може да следите фейсбук страницата на Emma: Emma и картите .

14711604_1795999873974011_4840753842456588788_o

Публикувано от

Iuno

utque erat et tellus illic et pontus et aer, sic erat instabilis tellus, innabilis unda, lucis egens aer; nulli sua forma manebat, obstabatque aliis aliud, quia corpore in uno frigida pugnabant calidis, umentia siccis, mollia cum duris, sine pondere, habentia pondus.

Вашият коментар

